console.log( 'Code is Poetry' );
<meta name="enamad" content="163760" />
				
			

درباره ما

طراحی 3 بعدی بر روی گرانیت حرفه ماست . هر طرح دلخواهی که داشته باشید ما می توانیم بر روی کاشی گرانیت نقش آفرینی کنیم . برند خانه شیک ، در صنعت سرامیک ، کاشی و گرانیت آغاز کننده عصر جدیدی بوده است .دورانی را در کنار شما آغاز کرده ایم که زیبایی را به خانه و محل کار شما بیاوریم .

آنچه توانستیم لطف خدا بوده است

تیم خانه شیک در تولید و توزیع گسترده در صنعت کاشی سرامیک و گرانیت آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد . خانه شیک با تجربه ای به قدمت بیش از 20 سال در حوزه تولید وتوزیع قرنیزهای رستیک و تزئینی ،کاشی و سرامیک و گرانیت ماکرو کریستال سه بعدی بهترین مشاور شما می باشند . مهم ترین هدف تیم خانه شیک خدمت به شما عزیزان و کار آفرینی در سراسر کشور بوده است . مفتخریم که با صادرات و توزیع پخش محصولات کارخانه گلسرام اردکان و پاسارگاد آباده درصدد رضایت بالایی از شما سازندگان و همکاران و مشتریان گرامی ، کسب کنیم . خانه شیک عصر جدید صنعت کاشی و سرامیک را در تابلو های گرانیتی سه بعدی خود را ، در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی تهران  و دومین نمایشگاه نما در بوستان گفتگو  و یازهمین نمایشگاه بین المللی میدکس معماری خانه مدرن دکوراسیون  به معرض نمایش گذاشت. که به لطف خدا و همت سازندگان و طراحان و همکاران … بااستقبال بی نظیری مواجه شد .
استقبال بی سابقه این غرفه در نمایشگاه مارا بر آن داشت تا به رسالت خود ، با خدمت رسانی هر چه بهتر ، و کار آفرینی در کشور عزیزمان  را با تمام قوا ادامه دهیم .