console.log( 'Code is Poetry' );
<meta name="enamad" content="163760" />
				
			

آشپزخونتو با کاشی سه بعدی کن | کاشی سه بعدی بین کابینتی با نصاب ماهر?

کاشی بین کابینتی آشپزخانه

توجه به زیبایی آشپزخانه از جمله مواردی است که در هر خانه‌ای به آن اهمیت داده می‌شود. حتماً شنیده‌اید که از آشپزخانه به ‌عنوان قلب تپنده خانه یاد می‌شود. از آنجائی که افراد ساکن در منزل به ‌خصوص بانوان عزیز بخش زیادی از ساعات شبانه‌روز را در آشپزخانه سپری می‌کنند، لذا زیبا بودن این بخش از خانه اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. اگر آَشپزخانه دارای دکوراسیون مناسب باشد، علاوه بر آنکه به زیبایی آشپزخانه کمک می‌کند، به افراد حاضر در آن خانه هم احساس خوب می‌بخشد.

 یکی از عواملی که در زیبایی قلب تپنده خانه تأثیر زیادی دارد، کاشی است. انتخاب هوشمندانه کاشی آشپزخانه می‌تواند باعث ایجاد محیطی زیبا و احساسی خوب در شما شود. طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی از کاشی‌ها در بازار موجود است. اما یکی از بهترین نوع از کاشی‌های آشپزخانه را می‌توان کاشی‌ سه ‌بعدی بین کابینتی دانست. در این مطلب به معرفی این نوع از کاشی‌ها و اطلاعات مرتبط با آن پرداخته خواهد شد. همراه ما باشید.

کاشی سه ‌بعدی بین کابینتی، انتخابی مناسب برای زیبایی آشپزخانه

استفاده از کابینت‌ها در آشپزخانه برای چیدمان درست ظروف کاربرد زیادی دارد. کابینت‌ها را می‌توان در دو نوع هوایی، زمینی یا ترکیب هوایی و زمینی ایجاد کرد. اگر هم از کابینت‌های هوایی و هم زمینی استفاده شود، فضای بین آن‌ها خالی می‌ماند و ممکن است جلوه زیبایی را نشان ندهد. در چنین حالتی، پوشاندن فضای خالی بین کابینت‌ها با استفاده از کاشی‌ها امر معقولانه‌ای است. انتخاب یک کاشی آشپزخانه مناسب تأثیر خیلی زیادی در جلوه آشپزخانه خواهد گذاشت.

 استفاده از کاشی سه‌ بعدی بین کابینتی که یکی از جدیدترین انواع کاشی‌ها محسوب می‌شود، به زیبایی آشپزخانه شما کمک خیلی زیادی می‌کند. این کاشی‌ها در طرح‌ها و انواع مختلفی وجود دارند که باعث می‌شود برای استفاده در هر دکوراسیون آشپزخانه‌ای قابل‌استفاده باشند.

انواع کاشی سه‌ بعدی آشپزخانه

کاشی سه‌بعدی بین کابینتی را می‌توان در طرح‌های مختلف مشاهده کرد که این طرح‌ها را می‌توان در دو نوع تقسیم‌بندی نمود. نوع اول این کاشی‌ها برجستگی نداشته و از جنس پلیمر اپوکسی هستند که بر روی آن‌ها طرح‌های سه‌بعدی مختلفی چاپ می‌شود. نوع دوم از کاشی‌های بین کابینتی، آن‌هایی هستند که دارای برجستگی‌های خاص بوده و ظاهر به‌گونه‌ای است که گویا این کاشی‌ها به‌ صورت سه‌ بعدی ساخته‌ شده‌اند.

هر دو نوع از کاشی‌های سه‌ بعدی بین کابینتی، خاصیت‌ها و زیبایی‌های منحصربه‌فرد خود را دارند که افراد با توجه به سلایق خود می‌توانند به خریداری آن‌ها اقدام نمایند. اگر علاقه‌مند به خرید و استفاده از کاشی سه ‌بعدی بین کابینتی شده‌اید با شرکت ………… تماس حاصل فرمایید.

قیمت کاشی سه‌بعدی بین کابینتی

کاشی سه‌ بعدی بین کابینتی از طرح‌های مختلفی برخوردار است که استفاده از آن‌ها می‌تواند فضایی بسیار زیبا و خارق‌العاده را برای محیط آشپزخانه ایجاد کند. این محصولات را می‌توان جزء جدیدترین موارد در رابطه با دکوراسیون داخلی محسوب کرد. قیمت این کاشی‌ها به دلیل تنوع و ویژگی‌های بی‌نظیری که دارند، متفاوت است. به‌طورکلی می‌توان قیمت کاشی‌های سه‌ بعدی بین کابینتی را بالاتر از دیگر کاشی‌ها دانست. اما معمولاً زیبایی این کاشی‌ها باعث می‌شود تا افراد به قیمت آن‌ها توجهی نداشته باشند.

خرید کاشی سه‌ بعدی بین کابینتی از فروشگاه‌های معتبر

امروزه استفاده از کاشی‌های سه بعدی بین کابینتی رو به گسترش است. اگر شما علاقه‌مند به استفاده از این کاشی‌ها هستید، می‌توانید با شرکت ….. تماس حاصل نمایید. شما می‌توانید کاشی‌های موردنظر خود را مطابق با طول و عرض دلخواهتان سفارش داده و ثبت کنید. از مزیت‌های عالی ثبت سفارش در مجموعه فوق این است که این شرکت در مدت زمان یک هفته الی ۱۰ روز کاشی‌های موردنظر شما را تولید کرده و در هر نقطه‌ای از ایران باشید برای شما به پایانه ارسال می‌کند. برای ارتباط با شرکت و ثبت سفارش می‌توانید با شماره 09232135572 تماس حاصل نمایید.

صحبت پایانی

ازجمله مواردی که در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه تأثیرگذار است، کاشی آشپزخانه است. امروزه استفاده از کاشی سه‌بعدی بین کابینتی به دلیل زیبایی بی‌نظیری که به محیط آشپزخانه می‌بخشد رواج یافته است. تنوع این کاشی‌ها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف سبب شده تا افراد مختلف بتوانند با توجه به آشپزخانه خود به خرید این کاشی‌ها اقدام نمایند تا هیچ‌گونه محدودیت انتخابی نداشته باشند.

کاشی و سرامیک 3 بعدی

کاشی سه بعدی

امروزه کاشی و سرامیک های داخل منازل ، مجتمع های تجاری و اداری و شرکت ها تبدیل به قسمتی از زیبایی و دکوراسیون شده اند و دیگر فقط به عنوان کفپوش و دیوار پوش استفاده نمیشوند .

بلکه جلوه ای از زیبایی را نمایان می کنند.هر روزه تولیدکنندگان ، سازنده ها و معماران به دنبال مصالحی هستند که کار خود را هر چه زیباتر معرفی کنند .یکی از مصالحی که در زیبایی تاثیر به سزایی دارد کاشی ها و سرامیک ها هستند.از زمانی که سرامیک ها و کاشی ها مورد استفاده قرار گرفته اند سالهاست که میگذرد.

سرامیک ها و کاشی ها در طرح ها و رنگ های متفاوت ، با نقش و نگارهای زیبا و وابسته به سنت و فرهنگ هر منطقه تولید شدند.جدیدترین نوع از کاشی ها و سرامیک ها را میتوان طرح های 3 بعدی دانست که مورد استقبال طراحان و سازندگان قرار گرفته اند .کاشی و سرامیک سه بعدی که دارای طرح های بسیار زیبا و جذابی هستند ، در انواع طرح و نقش تولید می شوند.

و برای پوشش کف و دیوار مکان های مختلفی مثل فرودگاه ، مترو ،استخر ، رستوران، فضای مجتمع های تجاری، اتاق های پذیرایی بزرگ و همچنین در لابی هتل ها وساختمان ها ، حمام، آشپزخانه و سالن پذیرایی مناسب بوده و روی پازل با قطعات سرامیکی 60*60 و 30*30 و 80*80 تولید و تحویل میگردد.مناظری طبیعی جنگل و آکواریوم ، مذهبی و … را در ابعاد مختلف مثلا در ابعاد 3 در 4 متر مربع برای اولین بار آماده عرضه به بازار میباشد .
که حتی در باور متخصصین فن هم نمی گنجد که ساخت ایران باشد.سه بعدی بودن این محصولات آن ها را منحصر به فرد کرده و طرح هایی که دارند پس از نصب زیبایی محیط را بسیار افزایش می دهند. این سرامیک ها قابل شستشو با مواد شوینده های خانگی بوده و با طرحهای رزولوشن بسیار بالا و با پیشرفته ترین دستگاه دیجیتال تولید می شوند .

پاسخ به یک سوال پرتکرار :

بیشترتصاویر رویایی و سه بعدی که در کف آشپزخانه و سرویس حمام و توالت دیده اید

*- اولا کامپیوتری هستند و واقعی نیستند.
*- ثانیا بعضی هم برچسب های اپوکسی هستند که حدودا  متری 300.000 تومن تمام میشه و حداکثر برای چند ماه زیباست ، در مقابل سایش دوام ندارد و خش پذیر هست و ما هم موجود نداریم
*- ثالثا بعضی هم برچسب سرامیک با روش پخت سوم هستند.که تصویر منظره هست ولی سه بعدی نیست. تا چند سال قبل بسیاری از سنگ توالت و روشویی ها ، دکور گل و طلایی داشت که البته به مرور کم رنگ میشد. این سرامیک ها هم در مقابل سایش ضعف دارد و با کاهش رنگ و کیفیت مواجه میشوند. این هم حدود متری 300.000 تومنه که ما نداریم

واما

*- کالای ما حدودا برحسب هر tile هست و برای کف اماکن عمومی که با کفش تردد شود مناسب است و سه بعدی بنظر میرسد. اما برای کف اطاق و آشپزخانه و سرویس مناسب نیست. چون اولا سطح آن از شیشه تشکیل شده و در مجاورت آب بسیار لغزنده است و ثانیا قیمت بالایی دارد.
عزیزانی که قصد خرید تابلو ماکرو کریستال سه بعدی بزرگ با قیمت بسیار مناسب را جهت استفاده در دیوارهای داخلی ساختمان و مجتمع های تجاری دارند روی پیشنهاد زیر کلیک کنند.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
02156390861
راه های ارتباطی با مدیر فروش:
09125290486

راهنمای انتخاب کاشی و سرامیک

 کاشی و سرامیک

وابسته به فضایی که می خواهیم از کاشی و سرامیک استفاده کنیم ، می بایست نکاتی را حتما در انتخاب کاشی و سرامیک رعایت کنیم .فضاهای مختلفی مانند ، آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و حمام ، اتاق های خوب و سالن پذیرایی در منازل مسکونی هر یک نیازمند یک نوع خاص کاشی و سرامیک هستند.

برای کفپوش حمام نیازمند آن هستیم که از طرحی استفاده کنیم که با کلیات طراحی دکوراسیون ما هماهنگ باشد .بهتر است کفپوش حمام به دلیل آنکه دائما خیس می شود و اب روی جربان دارد ، سرامیکی باشد .به دلیل دوام بیشتر سرامیک و راحتی در تمیز کردن آن و اینکه به رطوبت نیز حساس نمی باشد.دقت کنید در انتخاب سرامیک برای حمام ، نوعی را انتخاب کنید که سطح آن لیز نباشد .

ممکن است سرامیک های بدون لعاب ارزان تر باشند اما دقت کنید که این سرامیک ها سریع کثیف شده و به مراقبت زیادی نیاز دارند .از نظر شکل ، کف پوش های حمام اصولا مستطیل ، مربع ، ۶گوش یا ۸گوش می باشند . البته انواع کوچک تر و به شکل لوزی نیز وجود دارد .

با ایجاد یک کف پوش یک رنگ و بعد ایجاد یک حاشیه به دور ان و یا ایجاد حاشیه یا استفاده از کاشی دو رنگ در محدود وان می توان محیط جذابی ایجاد نمود .با استفاده از رنگ یکسان برای کفپوش و دیوارها ، حمام بزرگتر به نظر خواهد رسید . برای ایجا تفاوت نیز می توان سایز کاشی دیوار را متفاوت انتخاب کرد یا انها را به صورت اریب کار نمود .

اگر می خواهید رنگ مورد علاقه خود را در حمام به کار ببرید اما نمی خواهید تمام حمام منعکس کننده ان رنگ باشد می توانید از تعدادی کاشی های ان رنگ به صورت یک نقش استفاده کنید یا به صورت اریب یک ردیف از ان رنگ و یک ردیف رنگ متضادش را استفاده کنید.به این نکته توجه داشته باشید که حتی المقدور ، از تم رنگی خنثی همراه با رنگ های گرم استفاده کنید تا جذابیت حمام شما را نشان دهد .

خوشبختانه در بازار امروز ، کاشی ها و سرامیک های مخصوص سرویس بهداشتی و حمام تنوع رنگی بسیاری دارند.همچنین کاشی های طرحدار ، نقش و نگار دار یکی از گزینه های جذاب برای استفاده در این فضا می باشند .استفاده از سرامیک های کف پوش با طرح چوب و وان های زیبا و نقاشی شده به این کار کمک می کند . رنگ های هلویی یا زرد نیز یک حمام شاداب را تصویر می کنند .
برای بزرگ تر نشان دادن حمام از رنگ های روشن و طبیعی مانند بژ که منعکس کننده نور نیز هست بهره بگیرید . برای ایجاد یک حمام بسیار ارام از رنگ های سبز ، ابی یا یاسی کمک بگیرید . در حمام های بزرگ می توانید از رنگ های لوکس تر و جدیدتر مثل قرمز یا سیاه که جاذب نور هستند استفاده کنید .

در حمام های کوچک و تاریک از این رنگ ها فقط به عنوان تزئین و جزئی بهره بگیرید .امروزه کاشی و سرامیک به یکی از مهم ترین مصالح ساختمانی تبدیل شده است. هم برای تمیزی و بهداشت ساختمان ها اهمیت دارد و هم به زیبایی ساختمان کمک می کند.

به خصوص اینکه در سال های اخیر، استفاده از سرامیک علاوه بر سرویس بهداشتی و آشپزخانه به عنوان کف پوش سالن پذیرایی و سایر اتاق ها هم رایج شده است…سطح خارجی سرامیک را برای زیبایی و دوام بیشتر با لعاب می پوشانند.لعاب ها مواد معدنی و سیلیسی هستند که به صورت یک لایه شیشه ای مانند در سطح خارجی سرامیک قرار می گیرند و البته یکی از دلایل لیزخوردن آدم ها و اشیا روی سرامیک همین لعاب است.

لعاب ها انواع مختلفی دارند که به صورت مات یا براق دیده می شوند. هنگام خرید سرامیک برای کف باید دقت داشت که لعاب برق شیشه ای نداشته باشد چرا که سطح سرامیک را به شدت لیز می کند و احتمال سر خوردن در این شرایط زیاد خواهد بود. پس سرامیک های مات انتخاب بهتری برای کسانی است که نگران سرخوردن خودشان یا فرش هایشان روی سرامیک هستند.

انواع کاشی های 3 بعدی

انواع کاشی های 3 بعدی

 کاشی های 3 بعدی

بدون در نظر گرفتن سبک کاشی و سرامیک های 3 بعدی ، میتوان از انواع آنها به 3 نوع زیر که تفاوت هایی با هم دارند اشاره کرد :

نوع اول کاشی های سه بعدی:

کاشی و سرامیک های معمولی که با تکنولوژی چاپ دیجیتال ، بر روی آنها طرح های 3 بعدی نقش بسته است . کیفیت این نوع کاشی سه بعدی به جنس و نوع کاشی استفاده شده بستگی دارد.قیمت این نوع کاشی ها اندکی از کاشی های غیر سه بعدی گرانتر هست و بستگی به جنس کاشی و نوع چاپ استفاده شده دارد.

نوع دوم کاشی های سه بعدی:

نوع دوم کاشی های سه بعدی همانند دسته اول هستند با این تفاوت که از طریق دستگاه چاپ یو وی یک طرح سه بعدی بر روی سرامیک سفید ساده چاپ می شود و روی آن لعاب داده می شود. که نسبت به نوع اول دارای طرح های متنوع تر و بزرگتر می باشد و از خطای دید بیشتری بهره می برند و نسبت به نوع اول کمی زیباتر و با جلوه تر به نظر می رسند. اما عیب این دسته آنست که از مقاومت سایشی کمتری نسبت به نوع اول و سوم برخوردارند.

نوع سوم کاشی های سه بعدی:

این دسته از کاشی و سرامیک های 3 بعدی ، به نسبت دو مورد بالا ، گرانتر می باشند.البته در کنار این قیمت بالاتر ، جذابیت بیشتر  دوام بیشتری نیز دارند و به خاطر همین دوام و وقاومت بیشتر برای کف اماکن عمومی نیز طراحی می شوند .بر روی آنهاس سطحی شیشه ای کار شده است تا با ایجداد خطای دید در چشم بیننده ، طرح 3 بعدی جذاب تر و چشم نوازتری را مخابره کند .و به همین دلیل در مجاورت آب بسیار لغزنده می باشند.البته ایراد دیگری که می توان به آنها گرفت ، قیمت بالای آن ها می باشد .

سبکهای کاشی سه بعدی

کاشی و سرامیک های 3 بعدی با توجه به اینکه بسیار مورد توجه طراحان قرار گرفته اند در دسته بندی های مختلف با قیمت های متنوع در بازار گسترش یافته اند .این مصالح دارای 2 سبک متفاوت هستند .اولین سبک آن کاشی و سرامیک هایی که بصورت تابلو با سایزهای مختلف در بازار عرضه می شوند.

و اما دومین دسته آنها سبکی کاملا متفاوت دارند و با استفاده از آنها می توان به دیوار و یا کف ، در متراژهای مختلف طرح های 3 بعدی بخشید.دقت داشته باشید در که ذر حراجی سایت های مختلف که کاشی ها و سرامیک های 3 بعدی را برای فروش گذاشته اند ، منظور همان دسته ی اول می باشد ؛ یعنی تابلو کاشی ها می باشد.

دوران قاجار و کاشی کاری های منحصر به فرد

دوران قاجار و کاشی کاری های منحصر به فرد

از دیرباز تا به امروز ، کاشی کاری در معماری ایران اسلامی بسیار پرطرفدار است و نمادی از معماری ایرانی به شمار می رود .کشورهای شرق آسیا نیز الگوهای متناسب با معماری و طراحی فرهنگ خود را بر روی کاشی کاریها به اجرا کرده اند و در معماری و طراحی خود استفاده می کنند .ار ابتدای قرن کاشی کاری در نمای داخلی ساختمان های نیز استفاده شد .کاشی کاری در دوران پس از اسلام به اوج خود رسید و امروزه آوازه این هنر ایرانی شهرتی جهانی دارد. در دوران قاجار طی مراودات و رفت و آمد پادشاهان قاجار و بازرگانان، هنر و نقاشی غربی به معماری ایرانی و به خصوص هنر کاشی کاری نفوذ قابل توجهی  داشت و طرح هایی نظیر ((گل لندنی)) و رنگ های جدید در این دوره پا به عرصه این هنر گذاشت.نقوش کاشی ها در این دوره بیشتر برگرفته از طبیعت است و علاوه بر این طرح هایی از زندگی روزمره افراد مهم و درباریان نیز در این کاشی ها به وفور دیده میشود.دوران قاجار را می توان شروع نسل جدید کاشی ها دانست .با بهره گرفتن از روش های جدید در زمینه رنگ کاشی ، دوران جدید کاشی ها آغاز شد.رنگ های چشم نوازی نظیر قرمز و زرد که حتی امروزه نیز اهمیت زیادی در موضوع تولید کاشی دارند. از دیگر نکات قابل توجه صنعت کاشی این دوره، لعاب است که از دو جهت قابل اهمیت است اول اینکه لعاب روی کاشی جنبه زیبایی شناختی دارد و جلوه براق آن روی نما چشم نواز است و از جنبه دیگر لعاب روی کاشی با ایجاد یک عایق ضد رطوبت کاشی را بیش از پیش محبوب و قابل استفاده کرد.کاشی در قدیم الایام در شهرهای اصفهان، تهران، قم، نطنز، نایین، همدان و کاشان تولید میشد و با کیفیت ترین تولیدات سهم شهر کاشان بود و در حقیقت وجه تسمیه کاشی به همین موضوع برمیگردد.

در دوره قاجار دو استاد کار مهم و برجسته ((استاد علی محمد اصفهانی)) و ((استاد حاج حسین کاشی پز)) تاثیر زیادی در شکل گیری روند رو به رشد کاشی سنتی ایرانی داشته اند. علی محمد اصفهانی از کاشی کاران مطرح اواخر دوره قاجاریه است و رساله ای در مورد فنون کاشی کاری در سال 1305 هجری در ادینبور چاپ کرده است. این استادکار برجسته طراحی و نقاشی های بی نظیری روی کاشی از خود به جای گذاشته است. رساله او شامل پنج بخش است، طرز ساخت لعاب، طرز ساخت لوله آجری، ذوب لعاب، رنگ کاشی، طریقه اعمال لعاب بعد از استفاده از رنگ  و … آثار باقیمانده از استاد علی محمد اصفهانی یا به زعم خودش علی محمد بن استاد مهری، چند کاشی در ایوان ورودی حضرت عبدالعظیم در شهر ری است. آخرین قطعه کاشی تاریخ داری که از ایشان به ای مانده در مسجد نظام السلطنه مافی تهران در سال 1310 هجری است.استاد حاج حسین کاشی پز متولد 1263 هجری در قم، از بزرگان خاندان خاک نگار مقدم هستند که در اواخر دوره قاجار به کاشی پزی و کاشیکاری پرداخته اند ونوادگان ایشان میراث ارزشمند هنر جد خود را همچنان ادامه می دهند. آثارنقاشی وی در سر در باغ ملی تهران قابل مشاهده است. استاد برای خلق این اثر از مدل های زنده استفاده کرده اند و از این روی از دوره صفوی الهام گرفته اند. حاج حسین کاشی پز یا کاشی چی از زمره آخرین هنرمندانی هستند که کاشی کاری قاجاریه را زنده نگاه داشت و پس از آن این شیوه تقریبا منسوخ شد.در دوره قاجاریه، تزیین کاخ ها و عمارت های اعیانی با قاب بندی پنجره ها و تزیین کاشی های لعاب دار با طرح هایی از پادشاهان ساسانی و هخامنشی و یا شخصیت های حماسی ایران باستان بسیار رایج بود.یکی دیگر از هنرنمایی های کاشیکاران عهد قاجار، هنر رنگ آمیزیکاشی خشتی در شیراز بوده است که به نام کاشی هفت رنگ شناخته میشد و در مسجد نصیرالملک و باغ ارم شیراز قابل مشاهده است.

دکوراسیون روی کاشی

طراحی روی کاشی ها

در گذشته و در ابتدای صنعت چاپ و طراحی روی کاشی ها ، استفاده از روش های سنتی مرسوم بود.یکی از این روش ها ، چاپ سیلک اسکرین بوده است .

اما روش های سنتی چه محدودیت هایی داشتند ؟؟

عمده ترین مشکل آن ، این است که در کوره پخت کاشی ، بازده بالاست ؛ بدین معنی که زمانیکه تعداد کاشی زیاد باشد مشکل ساز نیست اما در زمان هایی که مقادیر کاشی اندک باشد ، این مورد می تواند مشکل ساز بشود .از دیگر مشکلات این روش ، زمان اجرای طولانی ، سخت بودن مدیریت رنگ ، برنامه ریزی تولید بدون انعطاف ، وجود الگوهای تکرار شونده ، احتمال شکستن کاشی و قابلیت دکوراسیون بر روی فقط کاشی های مسطح ؛ می توان اشاره کرد.

روش های نوین دکوارسیون بر روی کاشی ها

روش چاپ دیجیتال

با توجه به مشکلات و معایب روش های سنتی ، طراحان و کاشی سازان به روش های نوین طراحی و چاپ بر روی کاشی ها روی آوردند .یکی از این روش ها، تکنولوژی چاپ دیجیتال می باشد. برخی از مزیت های این روش، عبارتند از:

شکسته نشدن کاشی ها، زمان تولید و نیروی کار حداقل، مدیریت مؤثر رنگ و تولید در مقیاس اندک. از این روش می توان در تولید الگوهای شبه طبیعی مانند ساختارهای بافت دار استفاده کرد. با این کار، می توان خلاقیت در طراحی را افزایش داد.سیستم های چاپ دیجیتال روی کاشی، سرامیک و پرسلان همانند چاپگرهای خانگی رنگ را بر اساس پاشش به وسیله ی هدهای پیزوالکتریک روی کاشی منتقل می کنند.در حال حاضر بیشتر کارخانجات کاشی، سرامیک و پرسلان ایران شروع به استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال کرده اند.

در گذشته بیشتر از روش روتور (با استفاده از سیلندرهای استوانه ای) و روش تخت (مثل چاپ سیلک با استفاده از شابلون و توری های ابریشمی) استفاده می شد که برای هر رنگ باید یک چاپ انجام می گرفت و با تلفیق و روی هم افتادن هر رنگ چاپ، تصویر خروجی را چند چاپ ( مانند تک چاپ، دو چاپ، سه چاپ ) میگفتند.

روش دکور لیزری کاشی توسط CO2

استفاده از لیزر برای دکوراسیون، هیجانی در صنایع کاشی و سرامیک ایجاد کرده است. لیزر انعطاف پذیری بالایی دارد و امکان غلبه بر محدودیت های فرآیندهای دکوراسیون به روش سنتی را فراهم می کند. فرآیندهای دکوراسیون توسط لیزر می توانند در صنایع کاشی بسیار تاثیرگذار باشند.

استفاده از لیزر امکان خلق آثاری با طرح های خلاقانه و نو را به تولیدکنندگان و طراحان می دهد. همچنین این تکنولوژی امکان دستیابی به استانداردهای کیفیتی، که قبلا امکان رسیدن به آنها نبود، را میسر می سازد و باعث صرفه حویی در منابع می شود.فرآیند دکوراسیون لیزری توسط CO۲ بر اساس زدودن یک لایه ی سطحی از ماده، بنا شده است و شامل سه مولفه ی اساسی است:

1.چشمه لیزری CO۲۲
2. هد اسکن کننده
3. نرم افزار کنترل

نرم افزار کنترل لیزر، دستیابی به درجه ای از کنترل و جزئیات سطح سرامیک را فراهم می کند که توسط روش های دیگر دکوراسیون امکان پذیر نبوده است.

مزایای استفاده از لیزر برای دکوراسیون کاشیخطوط کاملا واضح و مشخصاز آنجایی که تلورانس ابعادی این فرآیند بسیار کم است، طرح های بسیار پیچیده و زوایای بسیار کوچک به خوبی قابل اجرا هستند.با تنظیم پارامترهای لیزر مانند قدرت و سرعت، امکان ایجاد سایه های بسیار دقیق وجود دارد که باعث می شود طرح ایجاد شده کیفیتی تقریبا برابر با عکاسی پیدا کند.

کاشی بین کابینتی

کاشی بین کابینتی آشپزخانه

کاشی بین کابینتی آشپزخانه

یکی از زیبایی های آشپزخانه شما می تواند ترکیبی از هماهنگی وسایل اشپزخانه ، طرح و رنگ کابینت ها و همچنین کاشی های بین کابینتی شما باشد.لازم به ذکر است در انتخاب کاشی های بین کابینتی ، فکر و تجسم هنری خود را آزاد بگذارید.

قرار است شما با دیدن آنها لذت ببرید و آشپزخانه خانه اتان را مکانی هماهنگ با سایر اتاق های منزل خود طراحی کنید .وابسته به سلیقه ای که شما دارید می توانید از کاشی های براق و روشن استفاده کنید و یا اگر نور زیاد شما را اذیت می کند ما کاشی های مات را پیشنهاد می کنیم.اگر فضای آشپزخانه شما ساده است و از طرایح مینیمال استفاده کرده اید ، شما نیازمند کاشی های با طرح 3 بعدی می باشید.بافت 3 بعدی این کاشی ها و تضادی که با اشپزخانه ساده و طراحی مینیمال شما دارد ، زیبایی خیره کننده ای را نمایان می کند .

سرامیک ساده و آشپرخانه های مدرن

اگر عمده وسایل آشپزخانه شما ، فولاد و فلز و استیل می باشد بدانید که علاقمندی شما به سبک مدرن طراحی می باشد.برای شما سادگی را پیشنهاد می کنیم.سرامیک های ساده با رنگ های جسورانه ، نگاه مدرن شما را نمایان خواهد کرد.

آشپزخانه چوبی

اگر آشپزخانه چوبی دارید یا دست کم از طرح و رنگ چوب در دکوراسیون آشپزخانه خود استفاده کرده اید، بهتر است به جای استفاده از رنگ های مختلف برای کاشی بین کابینتی، از سیر و روشن یک رنگ استفاده کنید. کاشی های بین کابینتی را از یک الگو و بافت واحد با رنگ های متفاوت تهیه کنید؛ برای مثال آبی های مختلف را امتحان کنید.

سرامیک های عمودی برای دیوارهای آشپزخانه کوتاه

اگر سقف آشپزخانه شما به هر دلیلی کوتاه است، برای دیوارهای بین کابنتی خود به فکر کاشی ها عمودی باشید. چیدمان عمودی سرامیک ها باعث بلندتر نشان دادن سقف می شود. سرامیک یا کاشی براق استفاده کنید تا نور بیش تری را به داخل آشپزخانه بیاورید.

قیمت کاشی سه بعدی در ایران

تولیدکننده کاشی سه بعدی در طرح های مختلف در ایران

نسل جدید کاشی و سرامیک که بسیار زیبا و خیره کننده اند، کاشی های سه بعدی ماکروکریستال هستند.

سرامیک هایی با سطح صاف که اگر با کمی فاصله به آنها نگاه کنید، طرح های خاصی به صورت برجسته یا عمق دار دیده می شود. کاشی سه بعدی اتاق خواب، کاشی سه بعدی بین کابینت، سرامیک سه بعدی دیوار آشپزخانه برای اولین بار در ایران تولید شده و نمونه خارجی آن فقط در ایتالیا وجود دارد.

کاشی و سرامیک سه بعدی که دارای طرح های بسیار زیبا و جذابی هستند، در انواع طرح و نقش تولید می شوند و برای پوشش کف و دیوار مکان های مختلفی مثل فرودگاه، مترو، استخر، رستوران، فضای مجتمع های تجاری، اتاق های پذیرایی بزرگ و همچنین در لابی هتل ها و ساختمان ها، حمام، آشپزخانه و سالن پذیرایی مناسب بوده و روی پازل با قطعات سرامیکی 60*60 و 30*30 و 80*80 و 120*40 و 120*60 تولید و تحویل میگرد.

چرا سرامیک سه بعدی؟

با بالا رفتن توقع بشر و تمایلش به مدرن کردن وسایل و اشیای زندگی خود، مهندسین نیز به دنبال راهی برای ارضای این خواسته ی بشر، نوع جدیدی از سرامیکها را تولید کردند که سرامیک سه بعدی نامیده می شود و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از این نوع سرامیکها نیز به عنوان کف پوش و برای نماسازی استفاده می شود که تاثیر بسزایی در زیبایی قسمت های مختلف منازل و مکان های عمومی دارد.

قیمت کاشی سه بعدی در ایران

نوع اول کاشی های سه بعدی:

نوع اول همان کاشی یا سرامیکهای معمولی هستند، قیمت این نوع کاشی ها از اندکی کاشی های غیر سه بعدی گرانتر هست و بستگی به جنس کاشی و نوع چاپ دارد. بسته به نوع کاشی یا سرامیک تولیدی قیمت هر متر مربع آنها بین ۱۰ هزار تومان تا ۲۰ هزار تومان می باشد.

در نوع دوم کاشی های سه بعدی از روکش شیشه ماکروکریستال برای ایجاد خطای دید و جلوه بیشتر استفاده شده  است. این نوع کاشی ها از دوام خوبی برخوردار هستند و مناسب برای کف اماکن عمومی می باشد. قیمت هر متر مربع از این نوع کاشی های سه بعدی حدودا از 1190000 هزار تومان می باشد.

از کاشی سه بعدی در چه مکان هایی استفاده می شود؟

به طور کلی کاشی های سه بعدی این روزها متناسب با هر ذوق و سلیقه ای طراحی و ساخته می شود و اکثرا از آن در فضاهای مختلف استفاده می نمایند.

برخی از فضاهای استفاده از کاشی سه بعدی عبارت است از:

فرودگاه

استخر

منازل مسکونی

رستوران

آشپزخانه

سقف

دیوارها

کف

**بهتر است بدانیم کاشی سه بعدی ماکروکریستال برای دیزاین داخلی ساختمان استفاده می شود و ما توصیه نمیکنیم که از کاشی سه بعدی واسه حیاط و بیرون ساختمان استفاده بشه**

مزایای استفاده از کاشی های سه بعدی

از جمله مزایای استفاده از سرامیک های سه بعدی، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ضد خش بودن

سهولت در نظافت

سرعت در اجرا

قابلیت اجرا بر روی سطوحی مانند: سیمان، بتون، سنگ، سرامیک، کاشی، پارکت

یکپارچه و بدون هیچگونه درز

قابلیت بالای هدایت حرارت و نصب سیستم های گرمایش از کف

ثابت ماندن نقوش و رنگ های آن

تنوع طرح و رنگ

سرامیک سه بعدی در فضاهای ورودی:

لابی، ورودی ها و راه روها بهترین فضا برای استفاده از کفپوش های سه بعدی هستند و می تواند فضای مرده و کسل کننده این بخش را تبدیل به یک فضای هیجان انگیر و باور نکردنی و سرگرم کننده کند.

سرامیک سه بعدی در فضاهای نشیمن:

در استفاه از کفپوش سه بعدی برای فضایی مانند نشیمن بهتر است ابعاد فضای شما بالا مبلمان آن ساده و بدون طرح باشد تا مانع از ایجاد اغتشاش بصری در دکوراسیون منزل شما شود.

تفاوت کاشی سه بعدی با دیگر کاشی ها در چیست ؟

کاشی یا سرامیک های معمولی با این تفاوت که طرح آنها یک طرح سه بعدی با تکنولوژی چاپ دیجیتال می باشد.

کاش های سه بعدی از طریق دستگاه چاپ یو وی یک طرح سه بعدی بر روی سرامیک سفید ساده چاپ می شود و روی آن لعاب داده می شود.

**بهتر است بدانیم ایران در صنعت کاشی سرامیک رتبه چهارم جهان را دارد**

برای دیدن سایر محصولات , کاشی سه بعدی بین کابینت , کاشی سه بعدی ستونی, کاشی سه بعدی دیوار  و دیگر محصولات لطفا کلیک کنید .

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
02156390861